Afslanken

 

Advertenties

Overzicht

Paginanaam nog vrij?

Paginanaam
.startvriend.nl

Hoe kan ik meer groenten eten?

- Drink een tomatensap in plaats van een Cola Light.

- Groentensoep telt ook als groentenportie!

- Koop 3 verschillende soorten bonen, doe ze bij elkaar en doe er een italiaanse dressing op. Eet deze 3-bonen salade gedurende de hele week.

- Lust je echt geen groenten? Niet getreurd, eet veel fruit! Fruit is even gezond.

Tips

Tips die het makkelijker maken minder te eten zonder een hongergevoel te hebben!

- Eet minder, maar eet vaker. Ipv een grote maaltijd, eet kleinere porties gedurende de dag. Zo daalt je hongergevoel.

- Eet groenten voor je avondmaaltijd. Groenten hebben maar weinig calorieën en halen het eerste hongergevoel weg.

- Probeer elke dag de hoeveelheid calorieën bij te houden die je binnenneemt. Zo krijg je veel meer

Tips

Zijn er enkele makkelijke tips die mij helpen om de calorieen te verminderen?

- Volg het chinees gezegd: "Eet tot dat je voor acht tiende vol bent.".

- Houd een voedseldagboek bij. Doet wonderen!

- Eet mosterd in plaats van mayo.

- Eet meer soep (zonder room). Soep zonder room vult goed op en heeft weinig calorieen.

- Schakel over naar Light frisdranken. Wanneer je elke dag een cola drinkt en je schakelt over naar cola light, dan kan je na 1 jaar ong. 12 kg verliezen.

Voedingscentrum

Voedingscentrum - eerlijk over eten

Elke Nederlander kan met vragen over gezond, veilig en bewust eten terecht bij een onafhankelijke organisatie: Stichting Voedingscentrum Nederland.

Het Voedingscentrum wordt gefinancierd door de Nederlandse overheid om consumenten wetenschappelijk verantwoorde, eerlijke informatie te geven over gezonde en veilige voeding en voedselkwaliteit. Daarnaast bevordert het Voedingscentrum gezond eetgedrag met projecten en campagnes en probeert het te bewerkstelligen dat producenten, detailhandel en horeca bij de productsamenstelling, portiegrootte en promotie rekening houden met de gezondheidseffecten.

Informatie over Acomplia

Acomplia werkt in op de direct aangaande drang of het hunkeren naar meer eten. Dit wordt verwezenlijkt door aan het endocannabinoidsysteem te werken, een systeem dat energiebalans, glucose en lipidemetabolisme en lichaamsgewicht beïnvloedt. Het blokkeren van bepaalde receptoren in de hersenen zal in de patiënt resulteren tot het gevoel dat je ervaart als je vol zit bij normaal eten. Samen met het gebruiken van een calorie verlagend dieet helpt het beduidend zwaarlijvige patiënten aan een gewichtsverlies.

SPORT JE FIT PLAN

Weer sporten? Gezond afvallen? Het kan! Klik hier...

Dit sport plan is bedoeld voor hen die sport en gezondheid als een eenheid zien. Wil je graag vermageren? Met dit sport plan kom je op je gewenste gewicht!

Sport stap 1 - Motivatie en inspiratie Voor je dagelijkse motivatie om je sport en afslank doelen te bereiken. Neem een gezonde leefstijl als uitdaging!

Sport stap 2 - Plan voor de eerste maand Je bent nooit te jong of te oud om met sporten te beginnen. Stap 2 helpt je door de eerste maand.

Sport stap 3 - Blijf fit en gezond Je gestelde sport en gezondheid doelen zul je ook daadwerkelijk bereiken. Je fit en gezond voelen is fijn!

De Caloriechecker

Wat is de Caloriechecker?

Hoe?
De Caloriechecker biedt twee mogelijkheden:
1.‘Check de calorieën per product’
2.‘Hoeveel calorieën eet ik per dag’.

1.‘Check de calorieën per product!’ hier kun je nagaan hoeveel calorieën een product levert. Je kunt ook verschillende producten optellen, zodat je bijvoorbeeld de calorieën kunt bekijken van een bruine boterham met boter en kaas of een beker chocolademelk met slagroom.

2.‘Hoeveel calorieën eet ik per dag?’ hier kun je invoeren wat je op een hele dag hebt gegeten en gedronken.

Medicijnen

Om gewichtsafname te ondersteunen zijn er op de Nederlandse markt drie geneesmiddelen beschikbaar om gewichtsafname te ondersteunen.
- Acomplia
- Reductil
- Xenical

Overgewicht

Of je overgewicht hebt wordt bepaald aan de hand van je lichaamsgewicht. Het lichaamsgewicht wordt vergeleken met het ‘normale’ of ‘ideale’ gewicht van iemand van hetzelfde geslacht met een vergelijkbare lichaamsbouw en leeftijd. Als het gewicht meer dan 20% boven de norm ligt, spreekt men van overgewicht.

Reductil

Je hersenen geven aan of je honger hebt of verzadigd bent. Reductil zorgt ervoor dat je sneller verzadigd raakt tijdens het eten. Daarnaast beïnvloedt Reductil de hoeveelheid energie die je stofwisseling verbruikt. Het komt erop neer dat je basis-energieverbruik tijdens het afvallen niet lager wordt, waardoor je lichaam evenveel energie blijft verbranden.

Tips

Zijn er enkele makkelijke tips die mij helpen om de calorieën te verminderen?

- Wanneer je uit eten gaat, bestel dan slechts 1 dessert en deel het met iemand anders.

- Bestel een slaatje in plaats van een gewone hoofdmaaltijd.

- Krijg een overzicht van wat je eet: leg je hele maaltijd op je bord en eet niet uit de pot.

- Eet eerst je calorie-arme eten op, ga dan pas over naar meer calorie-rijk voedsel: bijv. begin met je slaatje, groenten en soep en eet daarna pas je vlees.

Bio -T Slank

Slank in 3 stappen:
- vermindert het hongergevoel
- verhoogt de vetverbranding
- helpt het jojo-effect te voorkomen. De combinatie van groene thee en CLA helpt in 3 stappen slank te worden. Groene thee extract is gestandaardiseerd op 40% epigallocatechinegallaat.

Afvallen via het net!

Wij zijn een overzichtelijk startpunt in je zoektocht naar antwoorden over afvallen. De meeste mensen vinden het moeilijk om de informatie te vinden die ze nodig hebben op internet. Hopelijk kunnen wij de vragen die je hebt over afslanken, dieten enz. beantwoorden. Onze site bevat veel informatie over gezonde voeding, calorien, informatie over bekende en onbekende dieten en meer. Kijk eens rond en onthoud dat ook jij succesvol kan zijn! Het enige dat je nodig hebt is standvastigheid, goede informatie en een positieve instelling. Veel succes!

Eet jij Gezond?

Eet jij volgens de Schijf van Vijf? Doe de test!

Gezond eten is belangrijk voor een gezond leven. Gebruik daarom de vijf regels van de Schijf van Vijf:

1. Gevarieerd
2. Niet te veel
3. Minder verzadigd vet
4. Veel groente, fruit en brood
5. Veilig

Eten volgens de Schijf van Vijf levert alle voedingsstoffen die het lichaam nodig heeft om gezond en fit te blijven. En het is ook nog eens de basis voor een gezond gewicht.

Informatie over Xenical

Xenical is een middel tegen zwaarlijvigheid. Het onderdrukt de eetlust niet. Het is een krachtige, specifiek en langwerkende remmer van lipasen in het maagdarmkanaal. Dit onwerkzaam gemaakte enzym is dus niet in staat het voedingsvet af te breken waardoor ongeveer 30% van het vet uit het voedsel onverteerd de darm passeert. Uw lichaam kan daardoor dit voedingsvet niet als bron van energie gebruiken en het omzetten in vetweefsel.
- Informatie over Xenical
- Xenical informatie los
- Xenical bijsluiter
- Arts en apotheek
- Xenical ervaringen
- Rol van arts

Tips

Tips die het makkelijker maken minder te eten zonder een hongergevoel te hebben!

- Eet niet juist voordat je gaat slapen. Bijv. als je om middernacht gaat slapen, eet dan niet meer na 21u.

- Poets je tanden om 21u. Dan is vorige tip makkelijker te realiseren!

- Stop met frisdrank. Drink water of de light producten.

Mijn dieetdagboek

Registreer nu !!
- Dieetdagboek in tekst, beeld en kleur
- Gezellig afvallen samen met anderen
- Vermijd jojo-effecten
- Krijg steun van een virtuele coach
- Volledig gratis

Stacker

World's Most Extreme Fatburner
De overtreffende trap op "fatburn" gebied. Stacker 2 Ephedra Free was reeds een groot succes zowel in Amerika als in Europa. Ook de geheel vernieuwde Stacker 4 ephedra free zal zeker ook nu weer al uw afslankwensen waarmaken.

Tips

Tips die het makkelijker maken minder te eten zonder een hongergevoel te hebben!

- Standaard restaurant porties zijn bijna altijd te veel. Eet niet alles op en maak er een gewoonte van de restjes mee naar huis te nemen.

- Denk aan calorieen wanneer je gaat winkelen. Neem wat extra tijd om de calorie-informatie van de producten te bekijken. Traag maar zeker zullen je eetgewoonten veranderen.

- Eet traag! Wanneer je snel eet dan heeft je lichaam de kans niet om je te melden dat je voldaan bent.

- Drink meer water doorheen de dag. Een eenvoudig advies dat lijkt te helpen.

- Eet suiker-vrije kauwgom. Je misleidt je lichaam dat je aan het eten bent.

- Eet minder chips, gezouten snacks etc.